سو استفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم بحران ها را هوشمندانه مدیریت کنیم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ٣١ اردیبهشت ١۴٠٣) | بارش مجدد باران از فردا امتحانات دانشگاه پیام نور لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فعالیت‌های دانشگاه فردوسی مشهد همچنان ادامه دارد فعالیت دانشگاه‌های سراسر کشور همچنان ادامه دارد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویری از انتقال پیکر شهدای حاضر در بالگرد حامل رئیس جمهور تمامی امتحانات نهایی دانش آموزان امروز برگزار خواهد شد(۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت)
سرخط خبرها

کشف جسد یک زن در حاشیه جاده میامی | تحقیقات برای علت مرگ ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۸۸۸۹۹
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کشف جسد یک زن در حاشیه جاده میامی | تحقیقات برای علت مرگ ادامه دارد
رانندگان عبوری با دیدن جسد زنی جوان در حاشیه جاده میامی، پلیس را خبر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز خودرو‌ها با سرعت جاده میامی را پشت سر می‌گذاشتند، بدون توجه به آنچه که کنار جاده افتاده بود. اما از آنجا که همه آدم‌ها شبیه هم نیستند، راننده یک خودروی سواری با دیدن لباس‌هایی که کنار جاده افتاده و شبیه یک انسان بود، خودرواش را نگه داشت. مرد وقتی به سمت شیء ناشناخته رفت، خیلی زود خودش را مقابل پیکر یک زن جوان دید که هیچ واکنشی به صحبت‌های مرد نداشت و اینگونه پلیس و اورژانس در جریان موضوع قرار گرفتند.

با اعلام افتادن زنی در حاشیه جاده میامی، تکنیسین‌های اورژانس پزشکی خیلی زود به محل رسیدند. نتیجه معاینات اولیه نشان داد که زن احتمالا ساعتی قبل، به‌دلایلی نامعلوم جانش را از دست داده است، اما اینکه چرا یک جسد باید کنار جاده بیفتد، موضوعی نبود که کارشناسان اورژانس برای آن پاسخی داشته باشند.

یک پرونده جنایی

با حضور مأموران انتظامی در محل و مشاهده پیکر بی‌جان زن جوانی که از روی شواهد و احتمالات سنش سی‌وپنج‌ساله تخمین زده شد، اقدامات لازم آغاز شد. مأموران ضمن حفظ صحنه و پیشگیری از حضور شهروندان در اطراف جسد، موضوع را به بازرپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد اعلام و دستورات لازم را دریافت کردند.

قاضی محمود عارفی‌راد، بازپرس جنایی، همراه با گروه جنایی در محل حاضر شدند و تحقیقات درباره مشخص‌شدن علت فوت آغاز شد.

شناسایی هویت گم‌شده

براساس بررسی‌های مقام قضایی، جسد متعلق به زنی ناشناس بود که هیچ نشانی از هویتش وجود نداشت. با یافته‌هایی در صحنه، گمانه‌زنی‌هایی درباره علت مرگ به‌دست آمد که قاضی عرافی‌راد، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و مشخص‌شدن علت دقیق فوت را صادر کرد.

جسد زن جوان، پنجشنبه ظهر کشف شده بود و تا دیروز با یافته‌های جدید درباره این پرونده، هویت متوفی کشف و مشخص شد که او سی‌وشش‌ساله بوده است. با وجود احتمالاتی درباره مرگ زن سی‌وشش‌ساله، مقام قضایی تحقیقات جامعی را با شناسایی خانواده متوفی در دستورکار قرار داد تا نتایجی متقن و محکمه‌پسند در این زمینه به‌دست بیاید.

با اقدامات انجام‌شده درباره این پرونده، ذره‌ای از مرموزبودن آن کاسته نشد. در نتیجه، تا پایان نتایج تحقیقات اولیه و مشخص‌شدن نظریه پزشکی قانونی درباره علت مرگ زن جوان باید صبر کرد و از گمانه‌زنی‌هایی که می‌تواند با آبروی متوفی بازی کند، خودداری کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->